TM_737
2 27|5|2025 #737 Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 22 Μαΐου, η ετή- σια εκδήλωση της M-STAT & Rakuten Viber , π ου πραγμα- τοποιήθηκε στον χώρο Τ16 στην Τεχνόπολη, στο Γκάζι. Οι δύο εταιρείες υποδέχθη- καν εκπροσώπους του επι- χειρηματικού κόσμου σε μια live συνάντηση, αφιερωμένη στις εξελίξεις και τις καινοτο- μίες που αλλάζουν το τοπίο του business messaging στην Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια της εκδή- λωσης, παρουσιάστηκαν οι νέες interactive δυνατότητες που προσφέρει η Viber στις επιχειρήσεις, όπως τα Viber List & Carousel Messages, τα οποία διατίθενται αποκλειστικά από την M-STAT, καθώς και η νέα Omni Messaging πλατ- φόρμα της M-STAT, μια καινοτόμο λύση που συγκεντρώνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας σε ένα ενιαίο περιβάλλον. Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε για να απαντά στις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων για εξατομικευμένη και άμεση επικοινωνία με το κοινό τους. Ιδιαίτερη στιγμή της βραδι- άς αποτέλεσε η απονομή τι- μητικής διάκρισης από τη κα Cristina Constandache , Chief Revenue Officer της Rakuten Viber, στον CEO της M-STAT, κο Ίωνα Μπαντέκα . Με την απο- νομή αυτή, η M-STAT αναγνω- ρίστηκε επίσημα ως ο μοναδι- κός Platinum Partner της Viber στην Ελλάδα και ένας από τους μόλις τρεις παγκοσμίως, επιβε- βαιώνοντας την πολυετή στρα- τηγική συνεργασία και την τε- χνολογική της υπεροχή. Η εκδήλωση αποτέλεσε επί- σης μια μοναδική ευκαιρία για networking και ανταλλαγή ιδεών μεταξύ decision makers, στελεχών και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και τεχνολογίας. Σε ένα περιβάλλον έμπνευσης, τεχνογνωσίας και δημιουργικής διά- δρασης, η M-STAT και η Rakuten Viber επιβεβαίωσαν τον κοι- νό τους στόχο: να προσφέρουν τεχνολογία που ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις και αναβαθμίζει την εμπειρία επικοινωνίας με τους πελάτες τους. Εκδήλωση αφιερωμένη στην ενίσχυση της στρατηγικής συνεργασίας με τους προμηθευτές του πραγματοποίησε ο ΔΕΣΦΑ , τη Δευτέρα 19 Μαΐου σε κεντρι- κό ξενοδοχείο της Αθήνας, στοχεύοντας στην καλλιέργεια ουσιαστικών σχέσεων, τη διαφάνεια και τον διάλογο, ως κοινές βάσεις για τη δημιουργία μιας βιώσιμης και ανθεκτικής εφοδιαστικής αλυσί- δας που εξελίσσεται και αναπτύσσεται αμοιβαία. Mε κεντρικό μήνυμα «Ενισχύουμε τις Στρατηγικές & Βιώσιμες Συνεργασίες», το πρώτο «Suppliers Day» του ΔΕΣΦΑ συγκέντρωσε πάνω από 200 στελέχη από προμηθευτές και συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με αυτόν, παρουσιάζοντας το όραμα και τη στρατηγική της εται- ρείας για τα επόμενα χρόνια, μέσα από παρουσιάσεις που κάλυψαν το δεκαετές πρόγραμμα ανάπτυξης, τα πλάνα κατα- σκευής, συντήρησης και ψηφιοποίησης των υποδομών του, καθώς και την πρόο- δο του DESFA+ Innovation Centre. Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα θέματα προμηθειών και βιωσιμότη- τας, καθώς παρουσιάστηκαν τα συμπε- ράσματα των τεσσάρων θεματικών ερ- γαστηρίων που είχαν πραγματοποιηθεί τους προηγούμενους μήνες, με τη συμ- μετοχή επιλεγμένων προμηθευτών. Τα εργαστήρια κάλυψαν κρίσιμους τομείς, όπως ESG & εταιρική υπευθυνότητα, ψη- φιοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, υγεία, ασφάλεια, ποιότητα, περιβάλλον, διαχείριση κινδύνων και επιχειρησιακή ασφάλεια. Το πρώτο Suppliers Day του ΔΕΣΦΑ επικεντρώθηκε στη βιωσιμότητα M-STAT & Rakuten Viber παρουσιάζουν το μέλλον του Business Messaging στην Ελλάδα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz