TM_731
4 19|5|2025 #731 Το MagentaONE, ένας «κόσμος» προϊό- ντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέ- λη για όλους, έρχεται από τη ν COSMOTE TELEKOM . Το MagentaONE απευθύνεται σε όλους τους οικιακούς πελάτες της εταιρείας, οικογένειες, νέους, αλλά και άτομα μεγαλύ- τερης ηλικίας, και για πρώτη φορά, συνδέει τα τηλεπικοινωνιακά και τα μη τηλεπικοινω- νιακά προϊόντα: σταθερή, κινητή, τηλεόρα- ση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογα- ριασμών, ασφάλιση και έξυπνο σπίτι. Το MagentaONE, που αντικαθιστά το COSMOTE ONE, αποτελεί την «ομπρέλα» για οποιονδήποτε συνδυασμό προγράμ- ματος σταθερής και κινητής, παρέχοντας εκπτώσεις και σημαντικά προνόμια σε όλους. Μέσα από μια αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία στο COSMOTE App, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους MagentaONE σχήμα. Πολύ σημαντικό είναι ότι μπορεί κάποιος να προσθέσει στο MagentaONE σχήμα του, εύκολα και γρήγορα μέσα από το COSMOTE App, όλες τις συνδέσεις της οικογένειάς του, αλλά και των στενών του ανθρώπων, και όλοι να κερδίζουν ακόμα περισσότερο. Στον κόσμο του MagentaONE όλοι κερδίζουν. Ειδικότε- ρα, ανάλογα με τις συνδέσεις που συν- δυάζει, ο πελάτης κερδίζει εκπτώσεις σε προγράμματα κινητής (συμβόλαια, καρτοσυμβόλαια), εκπτώσεις σε προ- γράμματα σταθερής (COSMOTE Fiber, COSMOTE 5G WiFi), δωρεάν λεπτά ομι- λίας στα καρτοκινητά για επικοινωνία με όλα τα μέλη της οικογένειας και επιπλέον χρηματική αξία με κάθε ανανέωση των καρτοκινητών, αλλά και επί του ποσού μηνιαίας ανανέωσης του COSMOTE Neo. Νέα υπηρεσία από την COSMOTE TELEKOM Με αναθέσεις έργων συνο- λικής αξίας 325 εκατομμυ- ρίων ευρώ την τελευταία τριετία, η Vodafone Ελλά- δας εδραιώνει τον ρόλο της ως στρατηγικού συνερ- γάτη της Πολιτείας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό κρίσιμων τομέων του Δημο- σίου, από τη σχολική εκπαί- δευση και τα πανεπιστήμια έως τις δημόσιες υπηρεσίες και την πράσινη ανάπτυξη. Το Vodafone Business , ο τομέας της Vodafone που εξειδικεύεται σε λύσεις τε- χνολογίας για επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς, έχει συνεισφέρει καθοριστικά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί και εξυπηρετεί τους πολίτες το Δημόσιο. Από το σύνολο των ανα- θέσεων, έχουν ήδη ολοκληρωθεί εμβληματικά έργα που κατα- δεικνύουν το αποτύπωμα της Vodafone στην ψηφιακή μετάβα- ση του κράτους. Ενδεικτικά, η εταιρεία έχει υλοποιήσει: Στις δημόσιες υπηρεσίες: Μετασχηματισμό και ψηφιοποίη- ση 126 Προξενικών Αρχών της Ελλάδας, ελαχιστοποιώντας τη φυσική παρουσία και τη γραφειοκρατία για την εξυπηρέτηση των Ελλήνων του εξωτερι- κού, κύρια και εφεδρικής υποδομής Data Centers για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ), εξασφαλίζοντας επι- χειρησιακή συνέχεια, ασφά- λεια δεδομένων και μηδενι- κή ενεργειακή κατανάλωση στο νέο εφεδρικό κέντρο. Στον πυλώνα της βιωσι- μότητας: Δίκτυο ηλεκτρι- κών ποδηλάτων και σταθ- μών φόρτισης σε 5 δήμους, προάγοντας την πράσινη κινητικότητα στις τοπικές κοινωνίες. Στον τομέα της εκπαίδευσης: Εγκατάσταση 12.000 διαδρα- στικών πινάκων σε 2.411 σχολεία της Βόρειας Ελλάδας στο πλαίσιο του πρώτου τμήματος του έργου. Αναβάθμιση και ανάπτυξη ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος δια- χείρισης εκπαιδεύσεων για το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολι- τικής (ΙΕΠ) για την ψηφιακή επιμόρφωση 40.000 εκπαιδευτι- κών σε ετήσια βάση. Εγκατάσταση εξοπλισμού STEM σε 3.684 σχολικές μονάδες στο τρίτο τμήμα του έργου. Ανάπτυξη ψη- φιακών υπηρεσιών για φοιτητές και προσωπικό στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Ψηφιακός μετασχηματισμός Δημοσίου από το Vodafone Business
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz