TM_724

8 8|5|2025 #724 Η TP-Link α νακοίνωσε ένα σημαντικό ορόσημο για τα brands της στην Ελλάδα. Οι επίσημες ιστοσελίδες των εμπορικών σημάτων TP-Link και Mercusys ε ίναι πλέον ενεργές στ ο Skroutz.gr , φέρνοντας τις πρωτοποριακές λύ- σεις δικτύωσης της TP-Link ακόμα πιο κοντά στους Έλληνες καταναλωτές. Με την αποκλειστική παρουσία των εμπορικών σημάτων της εταιρείας στο Skroutz, η TP-Link στοχεύει να παρέχει ενισχυμέ- νη προβολή των προϊόντων, επαληθευμένες λίστες προϊόντων, άμεση πρόσβαση στις τελευταίες καινοτομίες της TP-Link και μια πιο απρόσκοπτη και αξιόπιστη εμπειρία αγορών. Το λανσάρισμα αυτό αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της TP-Link να ενισχύσει κάθε σπίτι και επιχείρηση στην Ελλάδα με αξιόπι- στη, ασφαλή και υψηλής απόδοσης συνδεσιμότητα. Την πλατφόρμα axiologisi.ypes.gov.gr , όπου οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν ανά εξάμηνο υπηρεσίες φο- ρέων της Δημόσιας Διοίκησης, παρου- σίασαν την Τρίτη, 6 Μαΐου οι Υπουργοί Εσωτερικών, κος Θοδωρής Λιβάνιος, και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κος Δημήτρης Παπαστεργίου. Μέσω του axiologisi.ypes. gov.gr, οι πολίτες έχουν την ευκαιρία να αξιολογούν ηλεκτρονικά, άμεσα και ανε- μπόδιστα τις υπηρεσίες που προσφέρο- νται από την Κεντρική Κυβέρνηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Το σχετικό ερωτη- ματολόγιο αποτελείται από περίπου 50 ερωτήσεις και καλύπτει σχεδόν 45 υπη- ρεσίες και φορείς. Οι ενήλικες Έλληνες πολίτες ή μόνιμοι κά- τοικοι της χώρας, που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (emep. gov.gr), εισέρχονται στην πλατφόρμα είτε απευθείας στο axiologisi.ypes.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και στην υποενότη- τα «Πολίτες και Δημόσιο». Επιπλέον, όσοι έχουν εγκαταστήσει στο κινητό τους το ψηφιακό τους πορτοφόλι, Gov.gr Wallet και έχουν αποδεχτεί στο emep.gov.gr την ηλεκτρονική επικοινωνία με φορείς της Δημόσιας Διοίκησης, θα λάβουν ειδοποί- ηση με τον σχετικό σύνδεσμο. Πιο συγκεκριμένα, οι πολίτες εισέρχο- νται στην πλατφόρμα αξιολόγησης της Δημόσιας Διοίκησης με χρήση κωδι- κών TaxisNet, ώστε να διασφαλίζεται η μοναδικότητα κάθε υποβολής. Οι ενδι- αφερόμενοι συμπληρώνουν ένα δομη- μένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το οποίο απαιτεί κατά μέσο όρο 7 λεπτά. Η αξιολόγηση γίνεται με κλίμακα από το 1 (καθόλου ικανοποιημένος/-η) έως το 10 (απόλυτα ικανοποιημένος/-η) για μία σειρά υπηρεσιών του Δημοσίου, που σχετίζονται με την καθημερινότητα, την ποιότητα ζωής και την εργασία τους. Η μορφή του ερωτηματολογίου περιλαμ- βάνει τρία βασικά μέρη. Αυτά είναι η αξιολόγηση υπηρεσιών της Κεντρικής Κυβέρνησης, η αξιολόγηση υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και οι ερω- τήσεις προφίλ και προτάσεις στις οποίες οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν ποιες υπηρεσίες επισκέφθη- καν πρόσφατα, εάν τα παιδιά τους φοι- τούν σε κάποια βαθμίδα εκπαίδευσης, να υποβάλλουν ελεύθερα τις παρατηρή- σεις τους και να προτείνουν υπηρεσίες που θα ήθελαν να ψηφιοποιηθούν. Αξιολόγηση των υπηρεσιών της Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες Ιστοσελίδες της TP-Link και της Mercusys στο Skroutz.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz