TM_724

2 8|5|2025 #724 Η Piraeus Factoring , 100% θυγατρική του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς , παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες factoring που ενισχύουν την επιχειρηματική ρευστότητα και τη λειτουργική αποτελεσματικότητα. Δεσμευμένη στην παροχή λύσεων υψηλής αξίας, η Piraeus Factoring αναζητά συνεχώς καινοτομίες που βελτιστοποιούν τις υπηρεσίες της και βελτιώνουν την εμπειρία τόσο των εργαζομένων όσο και των πελατών. Η πρόκληση: Εκσυγχρονισμός της επικοινωνίας για ένα δυναμικό ανθρώπινο δυναμικό Διατηρώντας την ηγετική της θέση στον κλάδο, η Piraeus Factoring εντόπισε την ανάγκη αντικατάστασης του τη- λεφωνικού της κέντρου με μια σύγχρονη λύση Unified Communications (UC). Οι πρωταρχικοί στόχοι περιλάμβαναν: Βελτιωμένη ασφάλεια & έλεγχο δεδομένων: Διασφάλιση συμμόρφωσης και ασφαλούς χειρισμού ευαίσθητων επικοι- νωνιών. Μείωση κόστους: Μείωση του κό- στους τηλεφωνίας μέσω VoIP και SIP Trunking. Απρόσκοπτη ενσωμάτωση με το Microsoft Teams: Ενοποίηση κανα- λιών επικοινωνίας και αξιοποίηση υπαρχόντων εργαλείων για βελτιω- μένη συνεργασία. Ευελιξία & επεκτασιμότητα: Υπο- στήριξη των εξελισσόμενων ανα- γκών των εργαζομένων, συμπερι- λαμβανομένων των δυνατοτήτων εξ αποστάσεως εργασίας. Με την αυξανόμενη ζήτηση για μια ενοποιημένη και ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η εταιρεία απαιτούσε μια λύση που θα εξουσιοδοτούσε τους εργαζόμενους να συνεργάζονται αποτελεσματικά, είτε στο γραφείο είτε εξ αποστάσεως, διασφαλίζοντας παράλληλα τη βέλτιστη εμπει- ρία για τον πελάτη. Η Λύση: Μια Ενοποιημένη & Future-Proof Πλατφόρμα Επικοινωνίας Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για έναν στρατηγικό συνεργάτη ψηφιακού μετασχηματισμού, η Piraeus Factoring επέλεξε την Barphone για να εφαρμόσει μια λύση αιχμής προσαρμοσμέ- νη στις ανάγκες της. Η Barphone σ υνέστησε και ανέπτυξε τη λύση Avaya IP Office Server Edition, μια ισχυρή πλατφόρμα UC που ενσωματώνεται άψογα με το Microsoft Teams, προ- σφέροντας προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου και μια ενοποιημένη εμπειρία επικοινωνίας. Για να διασφαλίσει μια ομαλή μετάβαση με μηδενική λειτουρ- γική διακοπή, η Barphone εφάρμοσε μια στρατηγική σταδια- κής ανάπτυξης: Παράλληλη εγκατάσταση και δοκιμή συστήματος: Το νέο σύστημα αναπτύχθηκε ενώ το παλιό τηλεφωνικό κέντρο πα- ρέμεινε σε λειτουργία, επιτρέποντας την ακεραιότητα των δε- δομένων και την απρόσκοπτη υιοθέτηση. Προσαρμοσμένες ροές κλήσεων και έξυπνη δρομολό- γηση: Ενίσχυση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων. Ενοποιημένη επικοινωνία σε όλες τις τοποθεσίες: Τυποποίηση λειτουργιών για υπάρχοντες και μελλοντικούς επιχειρησιακούς χώρους. Ασφαλής και ευέλικτη ενσωμάτωση απομακρυσμένης εργασίας: Επιτρέπει στους εργαζομένους να εργάζονται από οπουδήποτε, έχοντας την ίδια εμπειρία με τους χρήστες στο γραφείο. Το επιχειρηματικό όφελος: Αυξημένη αποτελεσματικότητα, μειωμένο κόστος και βελτιωμένη εμπειρία πελατών Με την επιτυχή ανάπτυξη της νέας λύσης UC, η Piraeus Factoring έχει αποκομίσει απτά οφέλη: • Σημαντική εξοικονόμηση κόστους μέσω βελτιστοποιημέ- νων εξόδων τηλεφωνίας και SIP trunking. • Αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων, εξαλείφο- ντας την εξάρτηση από εργαλεία επικοινωνίας που βασίζο- νται στο γραφείο. • Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη με έξυ- πνη δρομολόγηση, εξασφαλίζοντας ταχύτερους χρόνους απόκρισης και βελτιωμένη ποιότητα υπηρεσιών. • Επιχειρησιακή συνέχεια και επεκτα- σιμότητα με μελλοντική υποδομή επικοινωνίας, προσαρμοσμένη στις εξελισσόμενες ανάγκες. Σύμφωνα με τον κο Νίκο Φίλιο, IT Manager στην Piraeus Factoring: «Η ενσωμάτωση του Avaya UC με το Microsoft Teams μας επέτρεψε να μειώσουμε το κόστος, να ενισχύ- σουμε την παραγωγικότητα των εργαζομένων και να παρέχουμε μια ασφαλέστερη, πιο αποτελεσματική εμπειρία πελατών. Οι εργαζόμενοί μας είναι πλέον πιο ευέλικτοι, συν- δεδεμένοι και εξουσιοδοτημένοι να εργάζονται από οπουδήποτε, χωρίς να διακυβεύεται η ποιό- τητα των υπηρεσιών». Με μεγάλη εμπειρία στις τηλεπικοινωνίες και τις λύσεις Contact Centers & Unified Communications, η Barphone δι- αδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της μετά- βασης της Piraeus Factoring. Περισσότερο από έναν απλό πάροχο τεχνολογίας, η Barphone ενήργησε ως έμπιστος σύμ- βουλος, διασφαλίζοντας ότι η λύση ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς σκοπούς και τους μακροπρόθεσμους στό- χους ψηφιακού μετασχηματισμού. Ο κος Τάκης Νικολόπουλος, Key Account Manager της Barphone, τόνισε: «Στην Barphone, συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας για να μεταμορφώσουμε τα επιχειρημα- τικά τους μοντέλα, ενσωματώνοντας προηγμένες λύσεις που οδηγούν σε λειτουργική αποτελεσματικότητα και ψηφιακό μετασχηματισμό. Εφαρμόζοντας λύσεις αιχμής UC, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να προετοιμαστούν για το μέλλον». Η επιτυχία του μετασχηματισμού Unified Communications της Piraeus Factoring υπογραμμίζει τη σημασία της επιλογής του σωστού στρατηγικού εταίρου. Με την τεχνογνωσία της Barphone και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των Avaya IP Office & Microsoft Teams, η Piraeus Factoring έχει προστατεύ- σει το μέλλον της υποδομής επικοινωνίας της, διασφαλίζο- ντας ευελιξία, αποδοτικότητα κόστους και ανώτερη εμπειρία πελάτη σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο επιχειρηματικό τοπίο. Η Barphone ενδυναμώνει την business επικοινωνία στην Piraeus Factoring

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz