TM_717

6 28|4|2025 #717 Το Skroutz κ ατέγραψε την online αγο- ραστική συμπεριφορά των καταναλω- τών για την περίοδο του Πάσχα (7-20 Απριλίου 2025) σε σύγκριση με την αντί- στοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέ- ρασε τα 66 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημά- των στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,8% και 34% για αγορές μέσω Skroutz APP εν συγκρίσει με το 2024. Παράλληλα, αύξηση 15,3% σημειώθη- κε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα, ενώ οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz APP αυξήθηκαν κατά 25,8% σε σχέση με πέρυσι. Ποσοστά αύξησης που καταδεικνύουν τη συνεχώς αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στις on-the-go αγορές. Αρκετά νωρίτερα φαίνεται, σύμφωνα με τα στοιχεία, πως έκα- ναν οι καταναλωτές τα online ψώνια τους φέτος με την Τετάρτη πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα να είναι η μέρα με τις περισσότερες παραγγελίες, σε ποσοστό 53% επί του συνολικού αριθμού των παραγγελιών που έγιναν την εξεταζόμε- νη περίοδο. Αντίθετα, το 2024 το 56% των παραγγελιών είχαν γίνει τη Μεγάλη Δευτέρα με τους καταναλωτές να δεί- χνουν ότι προτίμησαν το last minute shopping. Δεν έλειψαν ωστόσο και φέ- τος και εκείνοι οι καταναλωτές που επέ- λεξαν να κάνουν αγορές της τελευταίας στιγμής, χρησιμοποιώντας την Express Παράδοση, αυξάνοντας τον αριθμό των εν λόγω παραγγελιών κατά 2% σε σχέση με το 2024. Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, οι καταναλωτές και φέτος έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στο πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» που προσφέ- ρει το Skroutz, για παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα 165 ευρώ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που πλήρωσαν με Google Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 51 ευρώ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 54 ευρώ κατά μέσο όρο. Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, κάτι που αποδεικνύεται και από την αυξανόμενη χρήση των προσφερόμενων μεθόδων πληρωμής στο Skroutz. Η LG Electronics α νακοίνωσε ενοποιη- μένα έσοδα ύψους 22,74 τρισεκατομμυ- ρίων KRW και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,26 τρισεκατομμυρίων KRW για το πρώ- το τρίμηνο του 2025. Αυτό σηματοδοτεί τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας και το έκτο συνεχόμενο έτος κατά το οποίο τα λει- τουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1 τρισε- κατομμύριο KRW κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Οι ισχυρές επιδόσεις οφείλονται στην ποιοτική ανάπτυξη σε όλους τους βασικούς επιχειρηματικούς τομείς, ιδίως στα τμήματα B2B, μη- hardware και πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή. Η Home Appliance Solution Company, η ναυαρχίδα της LG και η κύρια πηγή κερδών, κατέγραψε επίσης τα υψηλότε- ρα τριμηνιαία έσοδα όλων των εποχών, διατηρώντας παράλληλα την παγκόσμια ηγετική θέση στην αγορά. Η επιχείρηση μετασχηματίζεται ταχύτατα μέσω και- νοτόμων μοντέλων, όπως οι συνδρο- μητικές υπηρεσίες και οι πωλήσεις D2C. Εντωμεταξύ, ο τομέας των μέσων ενημέ- ρωσης και ψυχαγωγίας επέδειξε σταθε- ρή απόδοση, καθοδηγούμενος από τη συνεχή ανάπτυξη της πλατφόρμας δι- αφήμισης και περιεχομένου της LG που βασίζεται στο λογισμικό webOS. Όσον αφορά στο δεύτερο τρίμηνο, η εταιρεία αναμένει αυξημένη αβεβαιό- τητα λόγω των μεταβαλλόμενων πα- γκόσμιων εμπορικών πολιτικών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στην αγο- ρά. Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, η εταιρεία θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των νέων και όγκου - ζώνης προϊόντων, ενώ παράλληλα θα εμβαθύνει την εστίασή της σε συνδρο- μητικές και διαδικτυακές δραστηριότη- τες. Στις πρόσθετες προτεραιότητες πε- ριλαμβάνονται οι ευκαιρίες στον τομέα Β2Β, όπως οι εντοιχιζόμενες συσκευές και οι εξωτερικές πωλήσεις βασικών εξαρτημάτων, όπως οι κινητήρες και οι συμπιεστές. Οι προσπάθειες κερδοφο- ρίας θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας κόστους μέσω της βελτιστοποίησης της λειτουργικής αποδοτικότητας. Τα οικονομικά αποτελέσματα της LG για το Α’ τρίμηνο 2025 Πώς διαμορφώθηκαν οι online αγορές των καταναλωτών το Πάσχα

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz